Wednesday, November 18, 2009

Wedding Card Along dan Alang Satle

 Huh akhirnya siap juga wedding card untuk perkahwinan along dan alang aku hujung tahun ni. Aku baru satle design dan besok aku akan print out kad-kad tersebut. Maka proses pengedaran kad boleh la dijalankan oleh orang tua aku. Jemput-jemput la datang ya kepada mereka yang menerima kad jemputan. Yang tak dapat kad tapi telah diberitahu mengenai majlis ni juga diharap dapat menghadirkan diri.

 Kad ni aku sendiri yang design. Kira hasil kerja tangan adik pengantin la. Aku ni memang tak mahir dan tak berbakat langsung dalam bidang desing ni. So aku pon main hentam je. Asal kan siap. Berkat kerja Cik Emora Juliet meng edit gambar kedua pasangan pengantin maka dapat la aku design kad ni menjadi lebih menarik. TQ kat Cik Emora Juliet. Kalau boleh datang ngumah teman ni, moh le teman tunggu..hehe..

Ok sekarang jom layan gambar. Kepada pembaca anda dijemput hadir ke majlis ni


Gambar yang di edit oleh Cik Emora Juliet


Wedding Card Bahagian Depan


Wedding Card Bahagian Belakang

2 comments:

  1. cantek!!!
    anda sememangnya berbakat!
    lepas nie b0lela wat bisnes..hehe.

    p/s: xrasa muka depan die simple sgt? maybe b0le edit pada t0na warna die. hrp k0men ini berguna. =)

    ReplyDelete
  2. tq...
    comment bgus tue..
    tp bab nk edit nie yg pyah tue...
    hehehehe

    ReplyDelete