Sunday, November 29, 2009

Terima Kasih Lin

 Oleh kerana pada hari raya haji hari tu aku off dari membuat kerja, so keboringan yang dah lama tak muncul datang balik. Dalam boring-boring tu, aku terigat akan hadiah konvokasyen aku yang di beri oleh Lin. Aku dah memang agak yang hadiah tu adalah novel, So aku rasa ini adalah masa yang sesuai untuk membaca. Aku pon terus mengambil hadiah dari dalam beg Alumni UTeM dan terus memngeluarkan novel itu dari pembalutnya. Lihat saja tajuk novel tu aku terperanjat gak sebabnya, novel yang dihadiahkan adalah novel yang aku terigin nak baca. Dengan cerita dari kawan-kawan aku, diorang kata novel tu menarik. Novel tu adalah novel keluaran Alaf 21, Penulisnya Damya Hana dan novelnya adalah Ilham Hati.

 Lantas aku terus mencapai telefon dan menghantar sms kat Lin untuk ucap terima kasih. Tq la lin. Selain novel, lin ada gak bagi aku hadiah-hadiah lain. Terima kasih la. Nanti tiba giliran ko, aku pulak bagi hadiah. Tapi mybe time tu aku grad juga..so.....................huhu

Tengokla hadiahnya:

Hadiah berserta kad ucapan


Ahh..Damya Hana.....


Wah Ilham Hati la...


Kek yag aku dapat malam sebelum konvo juga dari Lin

No comments:

Post a Comment