Sunday, November 1, 2009

Lab Report Statik

 Huh mcm2 dugaan la..hari tue aku g tgk cary mark aku untuk sbject2 sem nie..smpai kt sbject statik aku tgk 2markah lab aku 0.00..asal lak nie??timbul persoalan yg aku harap jawapan die "owh saye tersalah"..tp ternyata itu bkn jawapan yg aku dpt..jawapan die adalah.."awak xntar lab report, mana lab report awak?"..huh jawapan + soalan..aku skadar ckp yg lab rport tue kite org dh submit..tp Puan Suriati ttp kate rport tue xde kt die n mintak kite org cari rport tue..
so aku,yanie(bdk kumplan aku) n tiqa(classmeet aku) g la kt lab statik..harap2 kt sane jumpe la ngan report tue..bile smpai je..terus aku g jumpe ngan En Asa'ari, technician lab tue..terus aku tnyer pasal lab report aku..ade tertinggal kt lab tue x..tp dukacita..terduduk aku skjap..mengeluh,merungut tp tue bkn jln utk aku naek kn markah aku..so aku pon berpatah balik ke bilik Puan Suriati..sampai je kt bilik die, aku n yanie masuk kt bilik die n tnye kt die cm mne kite org nk dpt kn balik markah yg dh jadi 0.00 tue??..jawapan die ttp same.."cari rport awak tue"..so aku rase mmg xkan jumpe..so aku pon wt keputusan...

Aku : Puan klu kite org nk wt balik rport tue cm mane?blh?
Puan : Saye sbnarnyer dh malas nk tande ape2..
Aku : Ala puan, besar tue markah die..saye nk gak markah tue..
Puan : Ok, klu cam tue awak wt balik rport tue..tp jgn bising2..saye mmg dh malas nk tande ape2..
Aku : OK,TQ puan..so bile kami kene ntar??
Puan : Besok
Aku : Mane boleh puan..minggu dpan la..saye isnin nie dh ade paper..rabu ade paper lagi..consider r ckit
          puan..
Puan : Ok la..minggu dpan..tp jgn bising2 tau..
Aku : Ok..TQ puan..

 Akhirnya berjaye gak aku pujuk Puan Suriati..so skang kami tgh berperang nk siap kn lab report tue..agak tension la..yela org laen smue dh xde keje nk kene wt..masing2 just tunggu final je..tp kite org kene wt report yg sememangnye kite org dh wt..huhu..tp xpela..anggap la nie smue ujian utk memantapkan kire bbdk group aku..bak kate pendekar bujang lapok "dugaan"..pasal ape.."dugaan"..pasal ape.."dugaan"..hehe..

No comments:

Post a Comment