Thursday, August 5, 2010

Kembali Bertinta

Salam kepada semua pembaca..

 Dah agak lama aku tak memblogerkan diri. Cuti sem yang lepas memang aku bz berkerja. Untuk makluman semua, cuti sem hari tu aku berkerja sebagai cashier di mydin mitc melaka. Selama kerja, hari-hari aku banya diabiskan di mydin. Pulang ke rumah hanya untuk tidur. So memang tak ada masa untuk post sebarang entry. Sekarang aku dah pon masuk semestar baru. Sudah hampir sebulan aku masuk semestar baru. Memandangkan kat rumah aku sekarang tak da internet, so niat nak post entry memamg terbantut. Sehingga sekarang internet masih gagal beroperasi dirumah aku. Kali ni online kt pusat siber. Agak kekok pada mulanya, sampai terpaksa tanya kat budak baru cam mana cara nak guna..hehe..maklumla tak pernah guna pc kt dewan siber..hehe..

 So sekarang ni aku kena menjalankan misi menghidupkan layar blog aku yang dah berabuk ni.

No comments:

Post a Comment