Monday, August 23, 2010

Konvokasyen Ke-38 UKM

En. Roslan, Syera, Cikgu Radziah

 Entry kali ni kisah kawan baik aku zaman sekolah dulu. Dia ni lepas matrik sambung buat dgree kat UKM Bangi. Ops lupa, nama dia Syahirah Bt Roslan. Kita orang dulu sekolah kat Sek Men Keb Durian Tunggal. Mak dia cikgu di sekolah tu, cikgu Radziah. Dah agak lama aku tak jumpa mak dia, tapi rezeki, konvo hari tu aku jumpa. Ok, berbalik kepada cerita dia ambil dgree kat UKM. Dia ambil kos math kalau tak silap la. So pada 10 Ogos 2010 hari tu, dia pon konvo. Maksudnya dia dah ada dgree. Tahniah Beb!!. Memandangkan kami ni kawan agak rapat masa kat sekolah dulu, so aku pon merajinkan diri aku untuk datang time konvokasyen dia di bangi. Lepas je kelas aku kat UTeM, aku terus menunggang kuda aku pergi ke UKM, lebih kurang kul 4petang aku sampai UKM. Mati kutu sekejap, maklumla UKM bukannya UTeM, pusing punya pusing cari dewan last-last aku tanya student kat situ dan dia pun tunjuk la dewan.

 Masa yang ditunggu pon datang, keluar lah graduan-graduan UKM. Aku pun jumpalah dia dan family dia. Jumpa la sekali cikgu Radziah yang dah hampir 7tahun tak jumpa. Lepas selesai bergambar, kami pun pergi makan area-area situ. Selesai makan, kami semua bersurai. Aku terus ke UNITEN, Syera balik UKM, mak dan ayah dia balik melaka. So ini la nak tunjuk kat korang gambar yang aku sempat ambil.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21

4 comments:

  1. thanks wan!!!! terharu ko dtg^_^

    ReplyDelete
  2. xde hal...bape kali aku ckp..ape gune kawan..

    ReplyDelete
  3. amy said....
    soooo swit...
    nak jadi kawan kamu jugaaa...
    weweeee....

    ReplyDelete
  4. hahahaha.....nie amy yg amek gmbar ngan syera cium molot tue ke??hahaha

    ReplyDelete