Sunday, August 29, 2010

KeReX Frisbee

Line Up

 Seperti yang pernah aku bagi tahu sebelum-sebelum ni. di bawah kelab KeReX terdapat 5 elemen sport dan antaranya adalah Frisbee. Apa itu frisbee?? Frisbee adalah sebuah sukan yang di main menggunakan disc. Adalah format-format permainan dia. Aku nak cerita kat sini tak pandai. Sebab aku pon pernah main tapi sekadar main. Elemen sukan ni pon bukan di bawak bidang kuasa aku. So di bulan puasa, pada malamnya, KeReX ada mengadakan sukan ni pada hari Isnin, Rabu dan Khamis. Kebetulan, aku bosan di rumah, aku pon keluar jalan-jalan ngan kemera sorang-sorang. Perjalanan yang tak ada hala tuju. Tiba di dataran ayer keroh, aku nampak ramai orang, terus aku igat yang kelab aku ada main frisbee malam tu, so aku pon singgah. Sampai je terus aku ambil gambar.

 Tak nak cerita panjang, jom layan gambar yang aku snap.

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19

No comments:

Post a Comment