Wednesday, August 18, 2010

Wedding Joe & Wawa

 Memeterai Janji Mengerat Kasih

 Wedding ni dah hampir sebulan berlalu. Kesibukan dan masalah internet menyebabkan aku susah nak post entry ni. Walaupun niat nak post tu ada, tapi penghalang pun turut sama. So jawabnya 'nantilah'. Hehe. Pengantin kali ni adalah kawan aku masa di UTeM. Pengantin laki dan perempuan ni memang dah lama aku kenal. Kami ni kawan yang minat sama iaitu outdoor. Joe nie dulu budak BMFU dan wawa nie bdak FTMK. Joe konvo-4 dan wawa pula konvo ke-5. Kiranya wawa nie konvo sama ngan aku. Oleh kerana dua-dua penganti aku dah kenal, so semestinya aku kena la datang. Aku di jemput sebulan awal. Masa mereka bertunang aku tak dapat pergi, so wedding nie aku set dalam jadual aku status 'wajib'.

  Photograper untuk wedding nie adalah kawan aku juga. Juga satu kelab ngan aku. Ben namanya. Aku kali ni jadi pengapit pengantin lelaki. Wedding nie di rumah pengantin perempuan, di Seremban, Negeri Sembilan. So tanpa banyak bicara, aku nak share gambar yang sempat aku snap masa diorang kawen. So jom layannn....

Pengantin Lelaki : Joe


Pengantin Perempuan : Wawa








Bersama Saudara & Sahabat








Gambar Outdoor
















Photographer Rasmi : Ben


Qoute : Ini lah hasil buah tangan aku sebagai photographer sampingan.
P/S : Semoga pasangan pengantin bahagia hingga ke akhir hayat.

No comments:

Post a Comment