Thursday, August 19, 2010

Wedding Mamat - Sepupu aku


 Wedding kali ini, pengantin lelakinya adalah sepupu aku. Mak dia adalah mak lang aku, adik kepada mak aku. Ok itu penerangan mengenai hubungan aku dengan si pengantin. Majlis dilansungkan dirumahnya di Ayer Hitam, Kluang Johor. Gambar ni aku dah ambil agak lama. Masa tu aku tengah cuti sem. So cuti sem memang tak ada masa nak upload. So dalam misi membuang abuk-abuk di layar blog aku ni, aku upload la gambar wedding ni sebagai tontonan semua pembaca blog aku. Kalau di lihat pada gambar-gambar yang aku snap, korang semua akan lihat gelagat pengantin lelaki yang bersahaja. Tak da segan silu atau lagak normal bagi orang yang bergelar raja sehari.

 So dah jangan buang masa lagi. Jom layan gambar.
Mak Pengantin Lelaki : Mak Lang
 Bapa Pengantin Lelaki : Pak Lang















































No comments:

Post a Comment