Wednesday, April 27, 2011

Packing versi terbaru

 Packing-packing ni dah menjadi kebiasaan aku bila tiba hari jumaat. Sebabnya malam tu aku akan gerak keluar berekreasi. So jumaat petang aku akan packing bag, set up ration dan sewaktu dengannya. Tapi kali ni, "Packing" aku versi lain. Aku packing terus guna kotak. Nak tengok tak??....

 Photobucket



 Oleh kerana keadaan kesihatan yang tidak mengalakkan aku untuk terkinje-kinje seperti dulu, so aku pon mengambil keputusan untuk berehat seketika. Tapi tak la stop terus. Buat masa sekarang biar la aku rest dulu. senang cakap, ukur baju badan sendiri. Nak jalan pon tak kuat, ni kan pulak nak berlasak-lasak. So bila aku tak ke mana-mana, dan dalam masa yang sama aku tengok segala equipment aku ni tambah pulak baju-baju trip gunung aku, aku jadi geram + tak senang duduk. So untuk mengurangkan rasa seperti ni berulang-ulang bila hujung minggu, elok aku simpan semua ni. Jadi tak semena-mena, aku pun perni cari kotak dan packing semua barang nie.
 Sekarang dalam loker aku hanya ada baju-baju biasa. Baju trip sehelai pon tak ada. Equipment hiking + camping pulak aku kumpulkan, bersih-bersihkan dan akhirnya simpan gak dalam kotak. So buat masa sekarang bersemadilah "mereka" dalam kotak tu.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment