Saturday, April 30, 2011

Kayak D' Redtma

Photobucket

 Bila di fikirkan balik, agak lama jugala tangan ni tak pengang padle kayak. Dan di kala terbatas untuk beraktiviti, datang la keinginan untuk berkayak. Tanpa berfikir panjang terus aku create status yang mentionkan nama kawan-kawan outdoor aku kat utem. yang mana nak join boleh la join aku berkayak. Hasilnya dua orang dapat aku pancing. Terima ksaih aku kat faiq dan diba yang sudi temankan aku melepaskan rindu pada padle.

 Lama juga aku tak jumpa faiq, petang tu dapat jumpa dia, banyak gak la topik yang disembangkan kat tengah-tengah tasek tu. Syok sembang sampai kayak kami dah terlebih dari boya. Sampai kena perli ngan orang yang tengah memancing kat tasek tu. Adui..cepat-cepat kami revearse stroke kayak.

 Hampir jam 7, kami naik dan balik. terubat sikit rindu pada outdoor. Apa-apa pon, terima kasih kat Faiq dan Diba yang turun petang tu. Ada la sikit gambar hiasa dari aku. kalau nak tengok lebih-lebih, kena la tengok kat FB aku Faqrul Reduan Abdul Majid ...

Gambar Hiasan :
Photobucket
Faiq Dan Diba

Photobucket

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment