Thursday, April 1, 2010

Tempin Bowling 2010

 28 Mac 2010, yang lepas, MPP telah mengadakan satu program tempin bowling yang bertempat di Melaka International Bowling Centre (MIMC). Pada mulanya, aku tak terfikir pun untuk menyertai atau senang cakap tak nak datang la. Hari tu, aku pon balik rumah. Selepas meredah hujan yang tetiba ja turun. Sampai ja rumah, aku terus tido. Dalam masa nak lelap kan mata, kawan aku massage suruh datang MIBC. dia mintak aku tlong shoot gambar untuk even tu. Memandangkan classmeat aku adalah pengarah program, so aku pon gagahkan badan aku yang memang time tu malas dan penat. Maklum la pagi tu g konvo classmeat aku kat poli merlimau. So penat dia tak hilang lagi.

 Sampai ja kat MIBC, even tu dah lama berlansung. Aku pon terus ja keluarkan cam aku. Then snap la mana-mana yang patut. Tak banyak pon gambar yang aku snap. Tapi cukupla kalau pihak penganjur nak gunakan untuk buat report program. Ok, selebihnya layan gmbar eh.

Gambar :

Fara
Team Fara
Peserta
Hadiah
Ucapan dari En Hassan
Penyampaian Hadiah
Juara Kategori Perempuan
Sumbangan Ikhlas dari pihak penganjur kepada En Hassan
Juara Kategori Lelaki
Peserta bersama hadiah
Peserta bersama hadiah
Peserta bersama hadiah
Naib Johan kategori lelaki dan perempuan
Barisan Penganjur


No comments:

Post a Comment