Saturday, March 6, 2010

Objek Dari Lens....

 Entry ni aku post untuk share gambar-gambar yang aku snap menggunakan DSLR aku. Aku baru sebulan menggunakan DSLR. Senang cter, aku ni dalam tempoh belajar mengenali DSLR. So jika ada dikalangan pembaca yang merupakan photographer, anda di alu-alu kan untuk memberi komen. Komen anda mampu membantu aku untuk memperbaiki skill pengendalian DSLR aku menjadi lebih baik.

Gambar :

 
Bunga



Paya Bakau


Embun Pagi


Daun


Bunga Kertas


Hijau


Bunga Tahi Ayam


Kuning


Daun Kering


Orange


Batang Pokok


Puntung Rokok


Air Terjun


Air Terjun

4 comments:

  1. patut wan edit sket.adjust bagi nampak lagi naek

    ReplyDelete
  2. betul..tapi editing xreti lagi....huhu
    t dah tau blh la edit...belum jmpe tok guru bab editing lagi..

    ReplyDelete
  3. TQ syera..tp bnyak lagi yang perlu diperbaiki..

    ReplyDelete