Tuesday, March 2, 2010

Eksplorasi Air Terjun Berkelah & BBQ BMFP (09/13) : Preview

 Entry ni sebagai pembakar kepada pembaca. Untuk makluman semua kami kelas BMFP akan mengadakan program BBQ kelas kami di Hutan Lipur Air Terjun Berkelah, Maran Pahang. Detail Program seperti berikut :

 Nama Program : Eksplorasi Air Terjun Berkelah & BBQ
 Lokasi Program : Hutan Lipur Air Terjun Berkelah, Maran Pahang.
 Tarikh Program : 12 Mac - 14 Mac 2010
 Pengangkutan : Bas UTeM
 Bentuk Program : Outdoor / Camping
 Aktiviti : Camping, Mandi/tiruk, Abseling, BBQ

Baju Program :

 
Biru : Depan

 
Biru : Belakang

 
Orange : Depan

 
Orange : Belakang
P/S : Kedai yang aku tempah baju ni tak da warna biru, So aku plan tempah warna orange. Aku akan cuba untuk dapat kan warna biru. Tapi aku tak janji. Kepada yang tak g, korang boleh gak tempah baju. Bagi nama kat aku, msg je aku 0136241730. Bayaran selewat-lewatnya hari rabu minggu depan (10/03/2010).

Preview Lokasi :


 
Masjid Kg. Gelugor : Lokasi pertama

 
Lori : Transport dari masjid ke hutan lipur

 
Kolam 3 : Camp Site

 
Kolam 3 : Antara air terjun kolam 3

 
Kolam 3 : Aktiviti BBQ

 
Kolam 3 : Aktiviti Abseling ( Nature )

 
Kolam 7 : Air terjun tertinggi

P/S : Ni gambar time aku g sebelum-sebelum nie. Hope kite nye lagi best.

No comments:

Post a Comment