Monday, May 3, 2010

Sepetang D' Sawah Padi



  Peperiksaan final exam untuk semestar ni dah abis. So aku pon balik la ke kampung. So bila balik rumah dalam masa belum lagi cuti sekolah, semestinya rutin harian aku adalah 'Driver'. Menghantar dan mengambil adik-adik aku pergi dan balik dari sekolah.
 Sabtu, 01 Mei 2010, hari ni cuti. Rutin aku tak berjalan. So kebosanan pon datang dengan laju nyer. Memandangkan aku dah lama tak jalan-jalan pusing kampung. Aku pon buat keputusan nak ajak 'awek' aku g jalan-jalan. Semestinya dia setuju. Mana pernah dia bantah. So aku pon menghidupkan enjin motosikal ku menuju ke sawah padi depan masjid kampung aku. Agak dukacita kerana masa aku g, sawah telah di tuai. So padi tak ada. Yang ada hanya petak sawah saja bersama lumpur. Agar tak menghampakan 'Awek' aku. Aku pon snap la sekeping dua.

Jom layan gambar :

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25

No comments:

Post a Comment