Thursday, May 6, 2010

Cuti Sem 2

 Salam..aku dah pun cuti sem. Cuti yang agak lama. Bermula dari 28 April 2010 Sampai 05 Julai 2010. Lebih kurang 2bulan lebih la. Permulaan cuti memang best. Tak da kelas, just duduk rumah je. Pastu dah lama ckit bosan pon datang. Dan sekarang "Perk Bosan siot!!!"..hehe.
  Sepanjang cuti memang aku duduk umah je. Tak pergi mane pon. kalau ikut kan hati, banyak tempat nak g. tapi memandangkan isi dalam poket tak pernah mengizinkan, so duduk umah je la. Plan kedua, nak keja. Tapi sampai skang masih belum mula.
  So, untuk hilang kan bosan nie dan sebelum bosan nie menjadi-jadi, aku rase elok la aku g merayap cari keje. Besok misi mencari keja akan bermula. Harap-harap ade la yang sudi amek aku keja. Dah keja blh la cari duit. Bagi poket ni berisi, baru boleh laksanakan plan-plan yang agak lama tertangguh..

No comments:

Post a Comment