Saturday, June 16, 2012

Tuhan berikan ku PEDOMAN...

Tertarik dengan setiap baris lirik lagu PEDOMAN nyanyian NORA. Dengar lagu ni kat you tube,terus aku search lirik lagu ni untuk aku pahamkan apa yang ditulis dalam lirik ni.Bila dan baca dan paham,ok lagu ni bagus untuk dikongsi.Boleh kita sama-sama jadikan renungan untuk diri sendiri sambil-sambil medengar dendangan lagu. Sekadar berkongsi :



Lirik Lagu Pedoman - Nora :
Roda waktu tak pernah menunggu
Pergi terus berlalu
Segala dosa segala belenggu
Sesal menikam jiwa kuhiba, terasa
KebesaranMu… Lantas kutadah, berdoa
Tuhan berikan pedoman
Tunjukkan aku arah jalan yang kau redhai
Tuhan berikan pedoman
Dan bila kumenjauh,
Kembali ke pangkal jalan
Cahaya rahmatMu menyinar bahagia
Syukur hatiku rasa
Bergetar tubuh kusebut namaMu
Yang Maha Esa, Maha Pengasih Penyayang
KurniaanMu lantas kusujud, bersyukur
Tuhan berikan pedoman
Tunjukkan aku arah, jalan yang kau redhai
Tuhan berikan pedoman
Dan bila kumenjauh,
Kembali ke pangkal jalan
Oooooooooooo……
Biar pedoman ini
Berkekalan dihati, selamanya
Pengubat jiwa, penyinar bahagia
Inilah kasih yang kita damba
Tuhan berikan pedoman
Tunjukkan aku arah
Jalan yang kau redhai
Tuhan berikan pedoman
Dan bila kumenjauh,
Kembali ke pangkal jalan …

No comments:

Post a Comment