Saturday, June 16, 2012

Target gadget baru!!!

 Dah agak lama aku tak fokus pada gadget baru. Sekarang ni timbul rasa ingin memiliki gadget baru membuak-buak serta mencurah-curah keladang gandum. Semestinya kena la susun cara untuk menyerang..yeah baru la boleh capai target. Macam-macam orang aku jumpa untuk dapatkan seberapa banyak job demi target kali ni. Gaya macam mahal kat target kali ni. Yup bagi aku memang mahal. Angaaran target gadget aku kali ni sekitar RM7000 - RM 9000. Ok jom tengok apa gadget yang aku tengah target ni.

Jeng,jeng.jengg!!!



Nikon D7000 - Full set Golden Box ~ Front View

Nikon D7000 - Full set Golden Box ~ Back and Side View

Nikon Battery Grip

Nikon SpeedLight SB-900

Nikkor Lens AF-S 50mm 1:1.4G

Nikkor Lens AF 70-300mm 1:4-5.6G

Nikkor Lens AF-S 70-200mm 1:2.8G

Kata Camera Back Pack

Semoga target aku dapat di selesaikan dalam tempoh tidak sampai setahun.

No comments:

Post a Comment