Friday, September 3, 2010

Cuti Raya Bermula..

 Salam semua, aku sekarang dah pon mula bercuti selama 2 minggu untuk sambutan hari raya aidilfitri. Semalam test thermo ibarat beban terakhir sebelum menikmati cuti. Cuti raya tahun ni agak meriah, sebab cuti yang agak panjang. Kami akan mula balik sesi pembelajaran pada 19 Sept 2010. Kalau tak salah raya ke-9. So memang sempat la nak raya puas-puas. Rumah aku sekarang, tinggal 3 orang je, lagi 3orang dah balik ke kampung. Pagi tadi kehangatan raya makin terasa, bila kekawan kelas aku yang bukan serumah ngan aku, nak balik ke kelantan. Diorang konvoi berkereta. So sebelum balik, seperti biasa, salam-salam, ucap selamat hari raya, mintak maaf. Serius memang rasa gila bahang raya. So kepada semua, selamat bercuti. Kepada yang pulang ke kampung halaman, elok-elok dalam perjalanan, ingat ada yang menanti kepulangan anda. Kepada yang tak sempat jumpa untuk minta maaf dan ucap selamat hari raya, andai terbaca entry ni, selamat hari raya aku ucapkan, dan maaf ku pohon andai ada tersalah cara terkasar bahasa. Semoga raya tahun ni, anda semua gembira. Ok itu je. Salam semua.

No comments:

Post a Comment