Monday, February 22, 2010

Sun Set D' Masjid Selat, Pulau Melaka

 Petang tadi selepas bangun tido, aku terus bersiap-siap. Teringin aku nak g layan sun set kat masjid selat di pulau melaka. Aku pon siap-siap, bawa cam aku dan bergerak dengan moto menuju ke pulau melaka. Tiba di sana, aku tengok ada ramai orang. Ada yang datang lepak-lepak, ada yang datang nak memancing. Sun Set kat situ memang menarik. Aku pon dengan pantas mengeluarkan cam aku dan snap seberaba banyak gambar sun set. Selesai snap gambar, aku pon gerak balik. Niat nak sambung g dataran pahlawan, tapi cuaca tak mengizinkan. So aku pon terus balik.


Nie gambar sun set :

 
Sun Set 1


Sun Set 2


Sun Set 3


Sun Set 4


Sun Set 5


Amaran!!


Masjid Selat 1


Masjid Selat 2


Masjid Selat 3


Masjid Selat 4


Masjid Selat 5


Masjid Selat 6


Apartment


Menara 1


Menara 2

2 comments: