Monday, February 22, 2010

Air Terjun Berkelah - 4BENT


 Pada 5-7 Feb 2010, Aku ngan 2-3 orang kawan aku join program kelas 4BENT kat air terjun berkelah, maran pahang. Aku ngan kekawan aku pergi sebagai supporter team untuk menjayakan program kelas nie. Tempat ni memang menarik. Air terjun ni memang cantik. Trip ni, dapat la aku treking balik ngan kekawan aku, Dah agak lama aku tak treking. So trip ni memang menarik la. Jom layan gambar-gambar yang sempat aku snap.


Gambar :
 
Dalam Bas ODW nak gerak

 
Berhenti minum

 
Support Crew

 
Beli buih sabun

 
Roza

 
Sedia sarapan pagi

 
Naik lori masuk ke Hutan Lipur

 
Sampai di Hutan Lipur

 
Support Crew memulakan treking

 
Sediakan makanan tengah hari

 
Lunch Time

 
Mandi

 
Roza & Nudz
  
Chong & Kabil

 
Air Terjun

 
Erin

 
BBQ Time

 
Erin & Eja

 
Air Terjun

 
Air Terjun
  
View Pagi

 
Treking ke kolam 7

 
Air Terjun Kolam 7 

 
Terjun

 
4 BENT

  
4 BENT

 
Vino

No comments:

Post a Comment