Wednesday, October 21, 2009

Semester Pertama

 Pejam celik pejam celik..aku skang dah nk ujung semester satu..rase macam baru semalam aku sambung degree..xlame lagi aku nk final dah..cam mane agak nyer final aku nnt..harap2 boleh la aku jawab n dpat pointer yg bgus..semester nie aku mst kene dpt pointer yg bagus..sbb nie sem pertame aku..klu tidak alamat nyer kene la strugle lebih for next semester..xnak aku..next sem lagi ssh..

Banyak dah bnde yg berlaku sepanjang sem nie..dlm xsdar mase berlalu..dlm mase tue la aku xsdar mcm-mcm dh aku lalui..sem nie aku agak kurang la join aktiviti outdoor..rindu gak ngan aktiviti cm tue..hope for the next sem dpt la aku join...bile tgk beg hikking tue..rase cam terpanggil nk g naek gunung..tp xde rezeki la..bnyak sgt bnde yg menghalang..

sem nie la aku konvo..fuh mmg best n memenatkn la konvo tue...tp tetap puas hati..aku ngan bbdak kelas dip aku..kite org masih lagi unite..hari tue time bulan pose ade gak kite org wt majlis buke pose..dpt la kumpul same2..ngah bbdk kelas baru aku pon ok gak..ade gak la 2-3 program ngan diorag..bulan pose hari tue kite org ade gak la buke pose same2..kite org g wt BBQ kt jeram toi..prog tue mmg best la..semestinya meninggal kn kenangan yg menarik...

cuti H1N1..aku rase smue u cuti..mmg gmpak gak la virus tue..tp untung gak la..dapat la aku cuti seminggu..cuti time tue menarik gak...ade gak perkare2 yg membuat kan aku happy n tersnyum sorang2 bile terkenang kn balik..hehe..senang cter mcm2 bnde yg menarik sepanjang sem nie..ade gak la yg kurang menarik..tp normal la..dalam kite bergelak tawe..mesti sesekali kite akan sedih n menangis..tue kire warne warni die la..pape pon kite pk dari sudut positif..anggap tue smue cabarn yg blh kite jadi kn pengajaran dalam hidup..

k la...xtau nk tulis ape lagi...xsabar gak nk abes sem nie..blh la aku cuti lame2..pape pon gud luck pade diri aku n kkwan utk final yg bakal mnjelang nie..

No comments:

Post a Comment