Friday, October 9, 2009

Keluarga : Hari lebaran 2009

Tahun nie hari raya aku rase cam lebih meriah dari raya2 seblom nie..tahun nie smue family aku dpt beraye bersama..alang aku yg tak balik beraye tahun lpas pon..balik beraye tahun nie..die la pelawak dalam family aku..klu ade die..cmfirm2 umah aku akn bising..die mmg terkenal dgn perangai yg gile2..suke menyakat adik-adik aku..kkdang tue..kakak aku pon disakatnyer..

Tahun nie persiapan raye lebih meriah dan memenatkan..yela persiapan raya dan persiapan majlis perkahwinan abng aku pada disember nie sekali..alang2 nk mengemas skali kn aje..tahun die umah aku tukar colour baru..so terpakse la aku ngan hero2 kluarge aku mengecat rumah..yang heroin lak tlong kemas kt bahagian dalam rumah..pasang lansir..wt kuih raye n mcam2 lagi la..

Malam raya family mak lang aku sampai umh aku..dieorag plan nk tido kt umh aku..dlm family mak aku, umah kiteorang yg paling dekat ngan umh datuk aku..so umh datuk aku dh penuh..mak lang aku pon stay la umh aku..so besok kite orang gerak sekali g rumah datuk aku...

Hari raya pertame..seperti biasa jalan2 raye rumah saudare mare..dari pagi smpai ke petang jugak la...mlm tue aku g hostel aku utk teman kn kawan aku yg xbalik beraye..die bdk sabah..cian die xbalik...so malam tue kite org g la tgk bola MU Vs Man city..raye bersame bola..game tue xmenghampekan aku..MU mnang 2-1..yeah....

k la jom layan gmbar2 raye yg smpat aku snap..

Famlily mak lang aku


Sebahagian heroin2 umh aku n mak aku..

Sedare mare aku ngah kumpul n borak2
Mak cik aku (Baju hijau) ngah soal siasat along (baju pink),alang (baju hitam) n busu ( baju
purple) aku..haha abes la korang..

Kt rumah arwak moyang aku..ngah menyantap ketupat,lemang n rendang cili padi..huhu

No comments:

Post a Comment