Friday, May 20, 2011

BBQ Ex- DMF 06-09

Photobucket

 BBQ ni agak lama iaitu bertarikh 30 April 2011. Oleh kerana bulan May ni banyak gambar-gambar photoshot yang aku cari, so fokus aku agak terabai pada koleksi gambar BBQ ni. Mintak maaf kat line up BBQ ni sebab buat korang semua tertunggu gambar dari aku. Semalam baru saja selesai upload gambar BBQ ni kat FB.

 Berbalik kepada BBQ ni. Master mind BBQ ni adalah Epik. Nie BBQ antara aku dengan kawan-kawan aku masa diploma. bermulanya dari tahun 2006 sehingga 2009. Lepas tu masing-masing dengan haluan masing-masing. Sekarang mas buat ijazah kelas lain-lain. Turut tidak lupa yang sudah berkerjaya. So masa untuk bersama macam dahulu agak terbatas buat masa sekarang. Event macam ni la kami gunakan untuk lepak-lepak semula. Terima kasih kepada yang menjayakan dan yang memeriahkan.


Jemputlah melayan gambar hiasan :

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

No comments:

Post a Comment